Nie kopiuj !

Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej zgody!

niedziela, 4 grudnia 2011

Na biało ...


Jak ten czas leci ... Nie wiem kiedy minęły mi październik i listopad.  
I to bez żadnego wpisu. Ale taka piękna pogoda, że wolę spędzać czas na spacerach niż przed komputerem ;)
A w lesie zaskakuje mnie wiele - jest bardziej zielona niż brązowo, kwitną stokrotki, a jakiś tydzień temu miałam przyjemność zjadać poziomki prosto z krzaczka!

Ale mimo wszystko - zaczyna marzyć mi się biały puch..
I dlatego dziś na biało - surówka z "sopla" I smak dzieciństwa - odsmażany na maśle makaron z białym serem










Surówka z białej rzodkwi


Składniki:
1 biała rzodkiew tzw. sopel
natka pietruszki
jogurt
sól, pieprz

Wykonanie:
Rzodkiew zetrzeć na tarce na  dużych oczkach. Przyprawić i polać  jogurtem. Przygotowywać tuz przed podaniem, bo szybko puszcza sok.





Biały makaron z dzieciństwa



Składniki:
20 dag makaronu – najlepsza krajanka
15 dag białego sera                    
1 łyżka masła
Sól , pieprz

Wykonanie:
Makaron ugotować w osolonej wodzie. Odcedzić. Podsmażyć na patelni na maśle, dodać pokruszony widelcem ser i chwilę smażyć. Przyprawić solą i dużą ilością pieprzu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz