Nie kopiuj !

Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej zgody!

czwartek, 5 maja 2011

Imieninowa sałatka warstwowa

Popularny pomysł warstwowej sałatki w nowej odsłonie. Nie do końca byłam przekonana do rzodkiewki w tym zestawie, ale smakuje super. I jak kolorowo wygląda!
Nie podaję ilości składników - zależą od wielkości salaterki i ulubionych smaków
-ja "postawiłam" na zieleninę.


Sałatka wiosenna warstwowa




Składniki:
jajka
kukurydza + groszek lub fasola biała + czerwona
starty żółty ser
rzodkiewka,
szczypiorek
majonez , ketchup
sól, pieprz


Wykonanie:
W przezroczystej salaterce układać warstwami ; połówki jajek, kukurydzę z groszkiem, ser, rzodkiewkę pokrojona w paseczki i szczypior na wierzch. Pomiędzy niektóre warstwy kłaść majonez z ketchupem

7 komentarzy:

  1. takie warstwowe sałatki są piękną ozdobą stołu. Twoja wygląda na delikatną i wiosenną;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, świeże połączenie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. warstwowa, fajny pomysł na urozmaicenie

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam sałatki warstwowe :)
    na każdej imprezie jako pierwsze znikają ze stołu.
    Twoja wygląda wspaniale, przepis zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis ciekawy i pewnie go zrobię, ale podając go mogłabyś pokusić się o więcej szczegółów np. ilości składników oraz informacje co z nimi zrobić np. czy ser zetrzeć, czy pokroić w słupki itp.

    OdpowiedzUsuń