Nie kopiuj !

Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej zgody!

wtorek, 3 maja 2011

Młoda kapusta a' la bigosik


Wiosenna propozycja na obiad. 
Chociaż zważywszy na +10 stopni C i ulewę za oknem, to bardziej pasowałby tradycyjny bigos..

 
Młoda kapusta






Składniki:
1 kotlet schabowy
1 cebula
1 główka młodej kapusty
masło
mąka
dużo świeżego koperku

Wykonanie :
Na maśle zezłocić pokrojoną cebulę. Mięso pokroić w drobną kostkę i podsmażyć. Do garnka włożyć cebulę, mięso, poszatkowaną kapustę, podlać niewielką ilością wodą i dusić aż kapusta zmięknie. Na suchej patelni „upalić na jasno” 2 łyżki mąki. Następnie zalać 1 szkl. zimnej wody, dokładnie rozmieszać zasmażkę i wlać do kapusty. Zagotować i posypać duużą ilością koperku.


3 komentarze:

  1. uwielbiam młodą kapustkę z koperkiem. ale mi smaka narobiłaś;) a u mnie za oknem bielusieńko

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm młoda kapustka - pysznosci !

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosenne, zielone pyszności, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń