Nie kopiuj !

Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej zgody!

piątek, 4 lutego 2011

Krewetki w sosie śmietanowo-serowym

Mam to szczęście ,że mój TŻ lubi i potrafi gotować. Dziś proponuje jedno z Jego popisowych dań - krewetki w sosie (przepis z ugotuj.to) . Ale babeczka ryżowa z warzywami to mój pomysł :)



Krewetki w sosie śmietankowo-serowym 







Składniki:
20 dag mrożonych krewetek koktajlowych
0.5 litra śmietany 18%
30 dag sera żółtego
3 łyżki mąki
2 łyżki vegety
koperek
seler naciowy
masło do smażenia

Wykonanie:
Krewetki rozmrozić we wrzątku, a następnie odsączyć. Rozgrzać na patelni niewielką ilość masła i podsmażać przez 10 min krewetki. Zarumienione krewetki przełożyć do garnka i zalać niewielką ilością wody, gotować przez ok 20 minut.  Dodać pokrojonego na plasterki selera.
Mąkę dokładnie wymieszać ze śmietaną, tak by nie było grudek, dodać do krewetek. Ser żółty zetrzeć na tarce, dodać do pozostałych składników, gotować ciągle mieszając, aż do czasu rozpuszczenia się.
Na końcu dodać pokrojony koperek, wszystko doprawić vegetą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz