Nie kopiuj !

Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej zgody!

czwartek, 17 lutego 2011

Placki ziemniaczane z buraczkami zamiast ziemniaków :)

Lubię placki z warzyw smażone na patelni . Ziemniaczane, cukiniowe, selerowe, dyniowe już robiłam. Dziś pora na nowość : buraczkowe. 
Przepis pochodzi z lutowej "Pani domu"



Smażone  placuszki  z  buraków



Składniki:
ugotowane, starte buraki
1 cebula
2 łyżki masła
2 jajka
½ -1 szkl. mąki
½ łyżeczki proszku do pieczenia
10 dag tartego koziego sera (ja dałam roladę ustrzycką)
sól, pieprz, gałka muszkatołowa

Wykonanie:
Na maśle podsmażyć posiekaną cebulę i buraczki. Ostudzić. Dodać jajka, mąkę z proszkiem, przyprawy.
Na oleju z masłem smażyć niewielki placki.
Podawać posypane tartym serem z dodatkiem ostrej surówki. 
Ja podałam też sos jogurtowo-czosnkowy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz