Nie kopiuj !

Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa.
Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej zgody!

sobota, 9 kwietnia 2011

Karkówka z biedronki : )



Spokojnie! - biedroneczki, te w kropeczki - są bezpieczne. 
Karkówka ,oczywiście, jest wieprzowa; a przepis pochodzi z gazetki reklamowej "Biedronki". 
Temat robienia/nierobienia zakupów w tej sieci stał się ostatnio bardzo modny w mediach. A mnie najbardziej zainteresowały ogórki konserwowe na ciepło...
Wszystko tym razem zrobił  TŻ, ja byłam tylko pomocą kuchenną  ; ) 


Karkówka  z  "Biedronki"




Składniki:
4 plastry karkówki wieprzowej
3 małe cebule
4 ogórki konserwowe
1 łyżka mąki
2 szkl bulionu
1 szkl śmietany
sól, pieprz, świeże zioła, papryka
ocet

Wykonanie:
Mięso natrzeć solą, pieprzem i papryką, a następnie smażyć po 8 minut z każdej strony na rozgrzanym oleju.
Wyjąć mięso i na tym samym tłuszczu usmażyć pokrojoną w krążki cebulę. Dodać pokrojone w plasterki ogórki i chwilę dusić; a następnie oprószyć mąką i podsmażyć na jasny kolor. Zasmażkę rozprowadzić rosołem. Gotować 5 minut, po czym dodać śmietanę, zioła i doprawić octem do smaku.
Podawać z ziemniakami albo grubym makaronem.

2 komentarze: